Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Jadi ahli kerana nak makan free!

Bulan ni ke poslaju senang dapat parking walaupun waktu bekerja….tak macam selalu. Tiada parking selagi tak jam 5 petang. Memang nampak sangat lengang….

Ya saat ini ramai yang usaha mengurangkan perbelanjaan sehingga gaji masuk. Ya masa untuk berjimat dan beli yang perlu sahaja.

Namun mereka yang sakit sudah pasti mengeluarkan perbelanjaan untuk mendapatkan rawatan walaupun ia bukan dari hati yang rela.

Shaklee Muar
Pengedar Shaklee Miri dan Muar

Ya saya yakin dikala ini mereka yang mencari vitamin pasti mempunyai impian…alangkah baiknya jika saya mendapat vitamin secara percuma?

Tahukah kalian, kelebihan menjadi ahli Shaklee ialah antaranya kita berpeluang untuk makan vitamin secara percuma!

Bagaimana tu?

Ya dalam Shaklee tiada syarat yang menetapkan untuk mendapat bonus perlu ada ahli tajaan [ downline]. Ini bermakna, pembelian yang mencapai tahap untuk layak dapat bonus akan mendapat bonus tunai dan ianya boleh diberi dalam 2 bentuk iaitu bayaran menggunakan cek atau terus masuk ke akaun penama pengedar tadi.

Ya kami juga mengusahakan perkongsian produk Shaklee ini dengan orang luar [ public] kerana mahukan makan vitamin secara percuma.

Mudah ke?

Saya bagi contoh mudah…. jika ada orang tanya ” Di manakah gerai paling sedap di tempat kalian?” Sudah pasti ada kedai makan atau restoren yang menjadi pilihan kalian untuk disyorkan. Namun adakah empunyai gerai membayar bonus atau komisen kerana memperkenalkan kedai atau restoren mereka kepada orang lain? Sudah tentu tidak kecuali kita mempunyai ‘share’ dalam kedai tersebut.

So sama dalam Shaklee, bila kita rajin memperkenalkan produknya kepada mereka yang memerlukan dan point yang dikumpul itu layak untuk menerima bonus tunai….maka bonus tunai itu boleh digunakan untuk membeli vitamin yang kita sekeluarga amalkan. So dapatlah kita makan vitamin secara percuma! Ok la kan?

Walau hanya RM200 sebulan, tapi siapa yang nak bagi kan?

Anda berminat nak join ahli?

Anda berminat nak makan vitamin  Shaklee secara PERCUMA?

Anda berminat nak dapatkan pendapatan bonus minima RM200 sebulan sebagai duit tambahan?

Kami boleh membantu anda!

Jom daftar hari ini dan sertai kumpulan Euphoria untuk dapatkan lebih banyak info dan pendapatan tambahan jika kalian berminat. Hubungi kami 0128535689 untuk membantu anda.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com ♛

Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *