Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Apa kata seorang Pakar Laktasi tentang supplement?

Pakar Laktasi menjadi rujukan ramai ibu yang menyusu anak. Bukan sekadar teknik dan cara betul penyusuan tetapi merangkumi banyak perkara dalam membantu perjalanan penyusuan susuibu itu dapat dijayakan dengan baik.

Set Menyusu Shaklee

Salah seorang pakar laktasi yang terkenal ialah Aqilah Zaidee telah menyatakan pendapat beliau tentang vitamin dan penyusuan susuibu. Apa kata beliau?

” Setiap orang WAJIB mengamalkan pemakanan yang seimbang setiap hari termasuklah ibu yang menyusu.
Jika anda merasakan anda MAMPU menjaga pemakanan yang seimbang,organik  dan sihat setiap hari dengan disiplin sekali, maka anda tidak perlukan sebarang vitamin !
Tetapi jika anda pun, makan ikut selera, tak ambil tahu apakah hidangan sihat itu,makan ikut dan, maka amatlah DICADANGKAN kepada anda mengambil vitamin. demi membantu system tubuh anda berfungsi dengan baik sekali dan sekaligus membantu penghasilan susu yg lebih optimum di samping mendisiplinkan diri dalam mematuhi konsep DEMAND AND SUPPLY, iaitu kerap anda mengosongkan payudara, lebih banyak susu terhasil.
Kerana vitamin ini telah di formulasikan khas dengan hidangan yang menepati keperluan tubuh itu.
Lagi-lagi mak yang menyusukan anak. Untuk mengekalkan produksi susu yang benar2 efektif, pengamalan makanan sihat sangat2 perlu.
” Jika seekor ikan berenang dalam suatu kolam kotor dan mendapat penyakit, perkara pertama adalah mencuci kolam dan menggantikan air yang bersih. “
Jadi , begitu juga sistem tubuh kita.
Jadi jangan terus lompat kpd ‘shortcut’, cari milk booster.
Periksa semula amalan gaya hidup dan pemakanan anda dan juga masa memerah anda.
Tuju dahulu kepada perkara yang menjadi punca.
Ikan sakit sebab air kotor, kalau air bersih, sakit tak ? Mungkin boleh jadi, tapi risikonya rendah.”

Boleh dapatkan konsultasi penyusuan daripada Puan Aqilah dan pandangan beliau tentang kepentingan Supplement dalam penyusuan. Fb beliau ialah Aqilah Zaidee.

Set Menyusu Shaklee




____________________________________________________________ 

Buat semua ibu2 yang menyusu, jom amalkan pemakanan yang sihat dan BUKAN hanya bergantung pada supplement semata-mata dan mengharapkan susu mencurah-curah.


Jom Dapatkan Set Menyusu yang Paling POPULAR !

Artikel tambahan untuk pembacaan 

Penyusuan susuibu dan berkaitan dengannya. 

Set Penyusuan Shaklee Paling Laris

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri Sarawak. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com Gmail : addinnasa[@]gmail.com ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛ Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *