Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Cantikkan wajahmu dengan vitamin E

Seorang dari kenalan ibu telah mencuba vitamin E Shaklee dan selepas beberapa bulan consume, beliau memberi testimoni kepada ibu…katanya, best la vitamin E Shaklee ni kulit saya tidak kering lagi dan tidak perlu selalu guna foundation seperti sebelum ini. Hmmm seronok ibu rasa. Hakikatnya vitamin E memang sangat bagus untuk kulit. Lebih hebat lagi kerana kandungan i.u nya mengikut keperluan iaitu 400i.u.
Saya sendiri melaluinya. Zaman belajar dahulu kulit wajah saya berbintik2 merah atau jerawat halus. Bila nak period pula mulalah keluar jerawat batu. Bukan kecil tapi besar pulak tu. Kini setelah beberapa tahun, kulit saya mula bersih dan tiada lagi jerawat. Alhamdulillah time datang bulan pun tiada jerawat halus. Syukur sangat-sangat.
Orang kata vitamin E juga boleh menampakkan seorang itu kelihatan muda dari umurnya, mungkin sebab itu kalau berjalan orang akan ingat Addin adalah adik ibu. Hehehe ( terperasan sekejap)
Kekadang apabila jalan2 dan terjumpa dengan mereka yang bermasalah kulit, nak saje ibu share dengan mereka tapi ye la, bukan semua orang beauty concious. Cuma dalam hati ibu berdoa semoga orang ini juga jumpa jalan yang baik untuk mengatasi masalah kulitnya itu. So sehingga sekarang, ibu cukup suka makan vitamin sebab kesan yang ibu dapat cukup memuaskan. Alhamdulillah ya Allah. Terima kasih!

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *