Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Kenapa Nutriferon itu penting?

Pernah tak terfikir mengapa rumah ada disarankan pasang alarm? Pastinya secara lojik akal ia untuk alertkan kita kehadiran tetamu yang cuba mencerobohi rumah kita. Tanpa alarm, kita mungkin tak sedar akan kemasukan pencuri dalam rumah kita.

Shaklee Miri

Samalah dengan badan kita, kita perlu alarm supaya bila ada penyakit datang antibodi kita peka dan terus menyediakan perisai yang perlu.

Maka dalam badan, sel alarm ini dikenali sebagai interferon. Interferon adalah alarm dalam badan kita yang berfungsi untuk memastikan antibodi terus bersedia apabila tubuh diserang penyakit.

Namun interferon ini jika berkurang dalam badan, adalah ibarat alarm yang rosak…mungkin berbunyi namun tetap tidak disedari oleh tuan rumah iaitu antibodi tubuh maka perisai yang kuat tidak dapat dibina.

Oleh itu pengambilan Nutriferon sangat membantu menghasilkan sel inteferon yang diperlukan oleh tubuh untuk alertkan sistem antibodi tubuh kita.

Shaklee Miri

Semalam kelas di Dynasty bila Miss Olivia dari Shaklee terangkan kepada kami yang hadir tentang Nutriferon dan setiap yang hadir dapat rasa macam mana Nutriferon itu.

Alhamdulillah memang kami sekeluarga menjadikan amalan dan Nasa adalah anak yang paling kuat makan Nutriferon. Cuma bila nak bagi anak-anak makan, pastikan mereka minum cukup air.
Nanti saya sharekan testimony Nutriferon dari kawan-kawan saya.

Untuk maklumat lebih lanjut boleh KLIK SINI

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 COD Shaklee Miri.
 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari

 N @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *