Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Shaklee Miri Sarawak : Pengamal tegar ESP

Saya join ahli lama dah almost 15 tahun. Memang dah lama. Produk pertama saya ialah ESP Shaklee. Masih ingat dulu ESP ada dua perasa vanilla dan chocolate. Lagi best dulu ada dalam paket @ sachet. Tapi yang sachet memang harganya mahal. Berbaloi lagi beli dalam canister. Opss dulu ESP dalam tin aluminum tetapi kini dah lagi hebat….dalam canister plastik yang tebal dan boleh dikitar semula.

Miri Shaklee



Dulu botol vitamin Shaklee warna gelap dan label dia warna biru gelap. Sekarang botol dah warna putih dan label ada yang warna hijau dan warna biru.

Betapa lamanya kami makan vitamin Shaklee.

Bukan tak de kawan bagi sample supplement yang diorang bisnes kan tapi saya tak minat. Setakat ni saya memang suka Shaklee.

Apa yang saya makan?
Hmmm 99% dalam list saya amalkan. Ada ke yang saya tak amal? Ada contohnya DTX complex tak pernah saya amik. But yang lain memang semua ada di rumah.

Tak takut kidney rosak? Tanya kawan saya. Saya jawab – penyakit datang dari ALLAH. Usaha kena ada selain doa. Kami amalkan minum air kelapa muda 1-3 kali seminggu. Kami juga amalkan minum Performance drink untuk pastikan badan cukup air.

Namun alhamdulillah memang beza makan vitamin dengan tidak.

Rutin kami memang busy walau kami ni business dari rumah, kami tetap jalankan meeting secara offline. Terutama bagi yang serius dan datang belajar di rumah.  Maka pengambilan vitamin sangat membantu agar kami kekal bertenaga walaupun seharian sibuk.

Satu yang saya perasan, mereka yang amalkan vitamin Shaklee sangat mudah mendapati perbezaan utama produk ini. Bila anda istiqamah hasilnya sangat hebat dan lumayan.

Alhamdulillah hari ini dapat closed sales sorang lagi biz partner. Namun saya suka mereka yang nak buat biz Shaklee mengenali semua produknya terlebih dahulu. Ia lebih mudah. Bila dah rasa semua vitamin, perkongsian atau nama lainnya testimoni akan lebih jujur dan menarik perhatian orang lain.

InsyaALLAH saya akan kongsikan manfaat vitamin Shaklee dalam jangka masa terdekat.

Salam sayang ;

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri.
 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *