Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Terima kasih kepada pemilik tulang rusukku.

Dalam sesi Mascel Master Azrin, di share kan tips bagaimana nak suami sokong isteri buat bisnes dari rumah. Paling best ada sesi deklarasi ” terima kasih” kepada encik suami sebagai tulang belakang pada kejayaan isteri.

Saya juga mengambil peluang menyatakan terima kasih kepada pemilik tulang rusuk saya iaitu Abah Addinnasa.

Beliau adalah upline saya dulu. Beliaulah memperkenalkan Shaklee dalam hidup saya. Saya memang rasa sangat bersyukur sebab ditemukan produk ini. Ia banyak mengubah taraf kesihatan saya dan taraf ekonomi saya masa awal penglibatan saya dalam Shaklee sehingga hari ini.

Masa awal dulu…upline saya Sr Supervisor dan saya baru menjadi Supervisor.

Saya juga nak share kan bila kami disatukan kami telah merge acc Shaklee kami. Maka upline kami ialah mak dan ayah mertua saya sendiri iaitu mak dan ayah suami saya.

Inilah wajah upline kami…. Maaf ya upline kami bukan orang lain tapi Master Hj Hussain dan Hjh Salwa. ( Ada makcik jual nasi lemak claim saya ni downline dia… maaf ya, mak mertua saya tak jual nasi lemak, beliau buat Shaklee macam saya dan suami.)

So inilah dipanggil bisnes family. Shaklee adalah topik wajib dibincangkan hari-Hari kerana kami enjoy dengan bisnes ini. Berminat sertai kami sila call atau email seperti dibawah.

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

One thought on “Terima kasih kepada pemilik tulang rusukku.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *