Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

ACE banyak kelebihannya.

Ada beberapa teman yang menghantar email bertanya apakah kebaikan ACE lagi selain untuk mencegah kanser. Ingin saya mengambil kesempatan di sini, ACE sangat bagus untuk melawan penyakit atau dengan erti kata lain ia membantu meningkatkan imune system. Jika kita malalui batuk yang berterusan atau selsema yang berlarutan, doktor pasti akan memberi kita antibiotik… tapi saya lebih menggalakkan jika mengambil ACE dan garlic untuk proses penyembuhan.

Saya masih ingat lagi semasa menyusukan Addin, teman seangkatan pasti akan mengadu puting luka akibat digigit anak dan ada juga sehingga bernanah kerana infection…namun alhamdulillah saya tidak melaluinya.

Bagitu juga untuk kulit, ACE sangat membantu meningkatkan kecantikan kulit. Saya berkongsi pengalaman dengan seorang teman baru mengenai perkara ini tapi katanya dia belum bersedia. Pada saya tiada paksaan namun saya berpuashati karana telah berkongsi pengalaman saya melalui kulit wajah saya sendiri.

Saya masih mengamalkannya kerana saya mahu anak saya Nasa mempnyai daya lawan penyakit yang tinggi. Alhamdulillah setakat ini, sekiranya Nasa mendapat selsema atau kata lain running nose, ianya hanya untuk 2-3 hari dan tidak lebih dari itu.
Bagi yang telah mencuba mereka mengakui keunikkan kesan ACE pada diri mereka. Bagi anda yang mempunyai gangguan kesihatan termasuklah asma mahupun resdung …boleh mencuba. Ianya bukan ubat TETAPI sekadar vitamin yang membetulkan sistem imune tubuh. Selagi boleh kita usahakan yang terbaik, tidak salah untuk mencuba!

Read more www.anakkuwiraku.com

One thought on “ACE banyak kelebihannya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *