Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Merdeka dan hadiah dari Anakkuwiraku!

Hanya tinggal sehari sahaja lagi kita akan menyambut kemerdekaan yang ke 52. Maka ini bermakna lagi sehari sahaja lagi ibu akan mengumumkan siapakah yang bakal menerima hadiah misteri dari ibu bagi kategori follower of the month and top commentor. Hmmm, maka bagi kalian yang ingin mengetahui status kalian terutama yang on the move bolehlah subscribe blog ibu melalui email. At least boleh update segala berita terkini dari anakkuwiraku.

Bagi contest BETTER YOU BETTER WORLD keputusan akan diumumkan sebelum hari Raya Aidilfitri tahun ini insyaAllah. Alhamdulillah sambutan sangat menggalakkan dan ibu sendiri terkejut dengan penyertaan yang diterima. Bagi yang telah menerima produk semalam dan hari ini maka diharap kalian akan sempat untuk menghantar entry sebelum tarikh tutup iaitu pada 4 SEPTEMBER 2009 jam 6p.m.Bagi yang ingin mencuba produk tersebut, sangat-sangat dialu-alukan. Ianya juga sangat sesuai untuk dihadiahkan kepada ibu dan ayah sempena bulan yang mulia ini.

Ibu juga sedang memikirkan hadiah yang menarik untuk diberi kepada mereka yang bersedia menjadi testimoni produk Shaklee… dan ini masih dalam perbincangan ibu dengan abah. Maka jika anda ialah salah seorang pengguna Shaklee nantikan berita gembira ini mana tahu anda adalah salah seorang yang bakal menerima hadiah saguhati dari ibu?

Akhirkata….Salam Merdeka dari ibu.

Read more www.anakkuwiraku.com

One thought on “Merdeka dan hadiah dari Anakkuwiraku!

  1. salam.. ibu addin & nasa..

    saya sudah hantar email.. 🙂

    tak tahu lah slogannya sedap ke idak.. 🙂

    saya pun nak buat testimonialnya.. tapi tunggu a few days dulu lah ya.. 🙂

    wassalam.. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *