Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Set Budget untuk kecantikan ?

” Boleh panggil saya kak Rina, sebab akak yakin awak budak lagi.” Kata Rina pada saya.
“Baik kak Rina. By the way, boleh tahu berapa umur kak Rina? Saya baru 34 tahun.” Balas saya pada beliau.
Dengan riak wajah terkejut, ” La sebaya tapi awak nampak muda dari saya.” kata Rina pada saya.

Ini antara dialog yang biasa saya sendiri lalui dengan mereka yang baru pertama kali menjadi pelanggan saya.

Memang benarkan makan vitamin boleh nampak muda? Saya sebenarnya pun tak de jawapan untuk soalan cepu emas ini. Apa yang pasti melalui pembacaan saya, pengambilan vitamin dan konsumi secara konsisten sangat membantu melambatkan penuaan.

Bagaimanakah proses penuaan berlaku? Ada banyak faktor yang menyebabkan proses penuaan cepat berlaku antaranya faktor pemakanan, persekitaran, hormon, emosi yang tidak stabil, tekanan dan cara hidup.

Rata-rata yang saya lihat mereka yang tidak menjaga pemakanan mereka, yang kurang minum air, yang menghadapi banyak tekanan dengan emosi yang tidak stabil akan mempunyai kulit yang kelihatan jelas kedutan diwajah mereka selain mereka kelihatan sangat matang [ sedikit tua].

Maka kerana itulah kami menyediakan vitamin set D iaitu yang mengandungi Vitamin B, Vitamin C dan Vitamin E.

Bagi saya secara umumnya Vitamin B mempunyai banyak manfaat dan antara yang biasa kita dengar ialah ia membantu menstabilkan hormon secara langsung memberi kesan pada emosi. Vitamin C secara general juga kita ketahui bahawa ia sangat penting dalam pembentukan kolagen secara semulajadi dalam tubuh kita.  Manakala Vitamin E telah sekian lama dikenali sebagai antioksidan dan konsumi secara konsisten membantu melambatkan proses penuaan.

Antara testimoni yang menarik untuk dikongsi ialah :

Anakkuwiraku

Set D Shaklee

Jika anda mempunyai kekangan kewangan dan budget yang kecil, namun berusaha untuk menjaga kecantikan dalaman dan luaran, apa kata jom dapatkan set budget ini. Boleh pm fb/ email mahupun sms @ whatsapp saya untuk pembelian dan rundingan selanjutnya.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
Call/Whatsapp : 012-853-5689

 Salam sayang dari Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *